Friday, January 29, 2010

WEEKLY PLANNING ON SEM BREAK!!!!

hari ini baru masuk hari ke-2 aku balik ke kota bharu..
petang kelmarin naik flight fly to kota bharu...
naik pukul 1.40 ptg n sampai pukul 2.35 ptg..
balik aje dah makan nasi 2 pinggan...
EISYA!!!! control kau punya selera makan....
petang tu, abah dan mama ajak pergi beli barang dapur kat KB MALL..
waaaaaaa...aku tengok tempat kejadian yang terjadi kat sana baru-baru ni...
diorang dah buat sekatan dengan palang besi...
baguslah tu, sekurang-kurangnya ada langkah keselamatan..
wahwah..mentang-mentang belajar pasal safety.....
hehehehehe................................


so, aku nak buat weekly plan untuk cuti sem ni..
sebab nanti aku tak ada idea nak buat apa selama sebulan kat sini...

1st week
  1. nak pergi buka akaun kat Maybank untuk duit belanja... (eisya sekarang kena asingkan duit, kalau x, dia habiskan semua yang ada dalam akaun)
  2. nak pergi SMTPM untuk ambik sijil SPM yang aku simpan berkurun lama kat dalam laci pejabat...(dah berkulat agaknya sijil aku)
  3. nak jumpa member baik aku, WANIE...rancang hari ni, tp she got the fever..so, cancel la n postpone next week...
  4. jaga UMMU HABIBAH yang agak nakal dan semakin besar...ni confirm aku letih melayan..
  5. tolong mama uruskan hal-hal nk mengecat rumah aku...(orang lain yang cat tapi aku tolong je..tolong tengok)
  6. paling penting...nak online 24 hours kalau broadband or berukband ni tak buat hal....

2nd, 3rd and 4th week...
aku tak tahu apa yang aku nak buat...
so, 1st week plan aje dulu aku nyatakan di entri ni okay....
next entry nanti aku updatedkan apa yang aku nak buat okay!!!!


No comments:

Post a Comment