Thursday, January 7, 2010

feel bad...feel good...feel bad...feel good...

pelik bin ajaib...
smlm punyelah aku tension sgt2 psal something...
ari ni plak..aku happy tiba2...
coz..
aku abis exm 27 ari bln nie...
so, its mean aku akan cuti for a month...
x sabar nak balik...
tp essement byk ag x siap...
nak kena antr sume mggu b4 exm...
paper aku da 2 je..
1 tu 26, n 1 ag 27..
sume nye pagi pkol 11.30 pg..
aku x nak pkir psal exm ag..
nak finish upkan essement dlu...
hehehe...
make me feel good after a bad day....
yesterday....

ari ni aku x mkn ape mknan berat ag...
tp nape perut aku x lpr...
juz td aku da telan 2 biji waffle..
heehehe..
bukan ke waffle tu gandum..
mknan berat gak 2...
boleh lah gak kan...

seminggu dua ni aku rasa down sgt2...
bukan sebab essement tp...
sebab aku ada kwn yg dah x nak ckp dgn aku dah....
entah lah nape,,
mybe my wrong tp
salah dia gak kot yg x nak jwb soalan aku padanya...
dah tahu yg sifat aku yg xleh x jwb pertanyaan aku...
buat jugak...
aku bukan x nak tegur or something wif her tp....
dia cm nak jauhkan diri je dgn aku...
aku dah la x byk kwn...
tiba2 jadi cmni...
aku x nak hilang kwn ag...
hanya kerana x tahu nak ckp ape antara satu sama lain...
please help me to solve this problem...
why???why???

dah lah...
dah malas aku nak story morry lagi..
penat dah cerita..
time to essement yg memanggil2 tue...
hehehe...

No comments:

Post a Comment