Wednesday, January 27, 2010

GEMBIRANYA HATI INI....

ENTRI INI AGAK MENYAKITKAN ATAU
AKAN MEYEBABKAN BEBERAPA ORANG AKAN GERAM DENGAN AKU...

aku sangat gembira hari ni..
sebab aku sudah habis exam...
kelmarin dan hari ni je exam aku...
paper HSW dan AM,
dapat aku jawab dengan hati yang tenang...
tanpa ada penyesalan serta ketakutan...
dan aku pasrah serta redha dengan keputusannya kelak...
so, eisya be cool and relax okay....

dua hari lagi, jumaat ni..
aku akan balik ke kampung halaman ku di kota bharu..
rumah no lot 1810, tmn bakti, p.c
tunggu kepulangan aku okay....
tak sabar nak balik..
nak tengok perubahan kat rumah aku..
yang telah di cat baru...
setelah bertahun-tahun di biar berwarna putih...
hehehehe...

nak bodek abah tuk cat bilik aku sekali lah..
nak warna purple..
hehehe....
suka hati aje...
baik mintak sekarang nanti kalau minta
lambat, alamatnya lambat lah aku dapat...
boleh kan abah????????


hehehe...
aku juga sangat happy..
sebab semalam dan hari ni malah hari-hari seterusnya...
telah megubah hidup aku...
satu lagi tahap dalam hidup aku peroleh..
thanks to my beloved............
coz you give something that I can change my life....
perubahan ni telah megubah tanggapan aku tentang beberapa perkara....
insyaallah aku takkan leka dengan hidup yang dulu...
and I wish you will always happy with your family right now...
hehehe...
ikhlas dari hati seorang.........
kepada seorang ............

okay lah...
I nak chow dulu...
nak pergi sidai baju...
lusa dah nak balik..
so, baju yang busuk harus di cuci dahulu....
muahmuah

No comments:

Post a Comment