Wednesday, January 27, 2010

LELAKI IDAMAN GADIS-GADIS.....

entri ini adalah untuk mereka yang sangat gila kan korean drama....
kenapa mereka sangat hot??????
sebabnya mereka sangat hensem, cute dan charming....


lelaki di bawah ini adalah LEE MIN HO..
aka GU JUN PYO
dalam BOYS OVER FLOWER.......

kawan aku, eiyda sangat gilakan dia...
selama ni dia tak pernah layan cerita korea..
tapi selepas melihat kekacakkan lee min ho..
dia terus jatuh cinta.
ala-ala pengganti pakwe dia yang jauh...
hehehehe..
jangan marah...

dan sebenarnya..
aku pun jatuh cinta gak dengan dia
sebab dia sangat hensem..
tinggi, putih, dan almost perfect...

dan aku juga jatuh cinta kat seorang lagi...
dia adalah KIM BUM...
aka SO YI JUNG
dalam BOF juga....
comelkan dia...
i luv him..
hahaha...
try tengok cerita yang dia juga berlakon...
EAST OF EDEN...
dia mainkan watak LEE DONG CHUL...
sewaktu remaja...
dan sangat cute....
hehehehe.....

lupakan pasal korean actor itu...
kita pergi pula kepada hero remaja kat hollywood pulak.....

dia ni muda setahun dari aku...
baru 19 tahun...
tapi sangat cute...
walaupun dia tak putih melepak, tinggi dan charming macam hero-hero lain...
tapi dia sangat istimewa pada aku..
(ish3)
dia adalah TAYLOR LAUTNER...
aka JACOB BLACK
dalam TWILIGHT SERIES...

kenapa dia boleh jadi lelaki idaman wanita...
kerana dia nampak sangat caring and sweet dalam cerita NEW MOON...
tak kisah lah BELLA tak nak kat dia...
tapi aku nak sangat....
hehehehe.....


sudah-sudah lah eisya...
mereka memang kacak, hensem, comel dan charming...
boleh lah nak buat calon suami...
tapi diorang bukan tahu pun kita suka kat diorang...
hahahaha....
yang pasti mereka memang lelaki idaman mana-mana gadis sekalipun...

muahmuah...

No comments:

Post a Comment