Saturday, January 2, 2010

sunyinye.....

kenapa aku tulis sunyinye....
coz umh aku xde org...
roommate aku g umh kwn dia wat asgmt....
housemate lain kuar....x balik2...
so, smlm n ari ni aku duk je sorang2...
boleh mati kebosanan gak laa...
tgk tv xde mood...
so, bgun pagi2
bukak laptop chomel nie n main game kat
www.agame.com
hehehehe...
keje org xde keje lah nie....

hehehehe....
wlpon blog aku x ramai followers
tapi aku still ag nak tanye...
klu seseorg x balik umh semalaman
agk2nye kemana dia pergi????
aku malas nk msuk cmpur hal2 org nie...
tp pelik gak???
n next question is.....
salah aku ke klau aku tanye tp org yg aku tanye tu x jwb balik????????
aku konfius laa....
dah dekat seminggu dia x ckp dgn aku cm selalu...
tahu lah dia da problem tp
aku pon ada gak...
kenapa lah jadi cm nie...??????
aku x mintak pon nak gaduh dgn dia...
malah dia one of my best friends kat sini...
aku nak ckp serba salah tp x ckp pon salah gak..
so, what should i do?????
talk to her or juz shut up n see how far it can be????
tell me...please...

aku xnak hilang kawan kerana hal2 kecik...
dulu aku dah pon hilang, bila aku dpt balik...
aku plak hilang kwn yg skrg...

dah laa...
aku malas ag nak peduli hal org...
9t aku busy body hal org...
aku lupa plak hal2 aku sendiri....
bye....bye....


No comments:

Post a Comment