Sunday, January 3, 2010

miss them so much....

hari ni, aku still xde ape2 nak buat coz umh aku still ag xde org...
so, sambil duk2 dlm bilik sorg2 dlm gelap...
aku pon tiba2 rindu kat kwn2 aku kat teknik dlu...
honestly, wak2 kat teknik lah aku ada kwn yg ramai...
bukan ape..
kat teknik bukan bdak kelas je kwn kita tp 1 sekolah 2 kwn2 aku...
tp yg pastinya kau rindukan mereka sgt2..
dah agk lama x jumpa n keluar dgn mereka....

kalau tanya cikgu2 kat sekolah 2
banch brape yg diorg ingat sampai bila2
aku rasa pasti dia jwb banch 07 lah...
knape ye???
coz kitaorg mmg happening...
dgn kehadiran pengetua baru, kes ragging freshie xde, kes bersanding ramai2....
n byk2 ag...

dalam hati aku sentiasa tersemat yg kelas 5 kejuruteraan awam 1 lah
kelas paling best pernah aku duduk n belajar...
wlpun tingkat 3 tepi tangga letaknya..
tapi aku happy coz kat c2 aku belajar byk benda...
jumpa mcm2 jenis kwn...
yg boleh di buat kwn, sahabat, dan musuh pon ada...
tp aku x bermusuh lama2...
kami kan adik beradik 5 KA 1...
berkongsi papa, daddy, umi, mummy, ibu n ramai ag...
sume cikgu2 kat c2 mcm mak n ayah kami....
wlpon di marah n di rotan
kami tetap sygkan mereka....
kerana mereka lah kami berada di tmpt kami skrg...

nak kenal x sape bdk2 5 KA 1 yg ntah ape2...
(susunan ini mengikut atas ke bawah) hehehe

  1. Abdul Fatah..ketua kelas yg agk pemalu ckit (pemalu kew?)
  2. Ahmad Affikie..jaguh bola sepak smtpm..
  3. Azmahrini Irdayu@Ayu@MokMah......
  4. Che Afiq Fatturrahman...cam Harry Potter..(yeke?)
  5. Fatin Safirah...bdak transfer dr smt bachok
  6. Faza Farhana..penolong kt yg kalut 24 hours...
  7. Hasiah..bdk paling tinggi dlm Kelas...
  8. Muhd Alif Izhan..si kurus kering..(jgn mrh ye)
  9. VVIP...Mohd Rizduan...K.Pengawas kat sekolah...
  10. Muhd Hafizi..paling selamber n cool..
  11. Nik Hazwani...my very best buddy forever...
  12. Nik Nur Ili Farhana..si kecik yg chomel...
  13. Norasiken...si mata besar yg kiut...
  14. Nor Azlina...minah rock dlm kelas...(hehehe)
  15. Nur Fatin Nadhirah...si jiwang karat...
  16. Nur Huda Madhirah...si mata4 yg agk playgirl ckit.(sory!!!)
  17. Nur Querin Ain...bdak manja yg mengada2...
  18. Nur Famieza...si chomel yg kecik...
  19. Nur Farhana...si kecik yg byk ckp...
  20. Siti Suriani..minah cool n steady...
  21. Ummul Atthiyah...bdak kedah yg thu ckp kelante..
  22. Wan Azlina..the joker in the class but with the brain...
  23. Wan Naim..selalu accident motor tp still gempak...
  24. lastly..Siti Umrah..(tp kak ct xde gmbr..so aku ganti dgn gmbr aku...)
  25. Nurisa Anum..yg xbyk ckp tp bukan pendiam..hehehe
ermmm...tu jelah kot citer pasal bdak2 sengal 5 KA 1(termasuk aku lah tue)
klu nak citer sumenya mmg x abis tuk entry nie..
so, 9t2 lah aku continue ye...
bye..bye...


No comments:

Post a Comment