Thursday, January 14, 2010

ngantuk tp x nak tido...

hahaha...
pelik kan..nak tido tp x nak plak...
actually..aku x sabar nak menunggu masa tuk mengubah hidup aku...
hehehe...
apa yg bakal berubah...
tentulah kehidupan aku yg dulu akan jd lain selepas ni..
dr satu tahap ke satu tahap yg lain...
perubahan tu yg aku nanti2 kan selama ni...
apa yg akan berubah...??????
biarlah rahsia...
sometimes kita xleh bagi tahu sumenya kat sume org..
so, kita kenalah jd perahsia sometimes...

dan aku x sabar nak menuggu hari yg aku nak balik key bee...
29 hb jan 2010..
itulah tarikh yg aku nak balik kmpung...
aku balik dgn flight plak kali ni...
dah bosan balik dgn bas...
dah rasa naik kereta api..
skg tibalah giliran nak balik naik flight plak...
hehehe..
coz tmbang murah lah naik...
hehehehe...
abah yang bayar kat kak farah balik...
bukan duit aku...
(x malu..pkai duit abah..)

dah lah...
nak try tuk tido..
klu x tido pon
fb jugak aku layan..
hehehe

No comments:

Post a Comment