Friday, January 22, 2010

PENANTIANKU BELUM BERAKHIR!!!!

salam....
saya nak mengadu sedikit boleh tak???
saya masih belum lagi habis kelas...
esok pagi saya masih ada kelas ganti untuk HSW...
hari ni sudah hantar assignment 2, esok untuk redo...
isnin ni test undang-undang komputer..
selasa exam HSW...
rabu pula exam AM...
khamis pula pack barang nak balik kota bharu...
jumaat naik flight pukul 1.40 tghari....
full sangat2 jadual masa saya...
tapi saya tetap ada masa untuk menulis kat entri ni....
biasalah kan siapa tak kenal eisya..
cakap tak serupa bikin....
(hahahaha)

ermmmm...
rindu pula nak tinggalkan semester ni..
walaupun pendek tapi best..
walaupun penat dan sibuk tapi tetap tinggalkan kenangan...
masam dan manis
(macam nama blog my sis jew)
pahit dan kelat
(ini tak tahu siapa punya blog..kalau ada sorry eak)
buat mereka yang sentiasa menemani ku sepanjang semester ini
saya sangat sayang korang...
especially hunnies ahmad iskandar..
yang sentiasa comel tu...
hehehe
(ini adalah pujian ikhlas)

okaylah saya dah sangat penat membebel,
saya mahu rehat sekejap...
tata....

No comments:

Post a Comment