Sunday, January 24, 2010

INI SATU PERMULAAN....

SALAM...
ini satu permulaan bila aku lulus dalam ujian komputer
undang-undang memandu...
akhirnya...
angan-angan nak kereta tu oleh jadi kenyataan kot...
tap baru komputer test jew...
belum ujian JPJ kot...
dulu bila abah dan mama suruh belajar
cakap tak nak lagi...
sekarang baru nak belajar......
hehehehe...(memang seorang yang agak degil...)


kalau kawan aku, hanis nak NISSAN LATIO SPORT warna biru...
aku pula nak kereta PERODUA VIVA ELIT jew....
warna hitam sangat smart....
nak sangat kalau abah nak tolong belikan...
(berangan lagi budak nie..ish3...)

stop la pasal berangan tu....


sekarang nak cakap pasal...
pasal apa eak...
ermmmm......
pasal aku dan jodoh....
hahaha....
beberape hari lepas aku tengok satu video clip
nyanyian raffi ahmad dan laudya chintia bella..
tajuk lagu dia...
JODOH DI TANGAN TUHAN....
tajuknya agak panjang...
lagu dia pun jugak best...
kekadang aku rasa macam lagu tu perli aku...
(hahahaha)

nak di jadikan cerita juga...
aku ada main quiz kat facebook...
quiz tu cakap yang aku akan kahwin umur 35 tahun...
YA ALLAH...lambatnya aku kahwin...
tapi boleh percaya ke?????
alah, memang betul JODOH DI TANGAN TUHAN....
kahwin awal ke lewat ke aku takkisah....
janji aku dapat lelaki yang baik untuk aku..
menerima aku seadanya aku....
(ishk3...lebih-lebih la pulak...)

dahlah...budak kuat berangan ni nak pegi rest kejap...
dah malas nak tulis benda-benda yang merepek lagi...
ok lah..
muah muah...








No comments:

Post a Comment