Tuesday, January 5, 2010

finally i've found him....

dalam keadaan aku yg stress n tension nie...
akhirnya aku jumpa someone yg sgt2 aku nak jumpa lg...
x kisah la kat mane...
kat alam maya ke, kat facebook ke, kat dunia luar ke....
atau bila-bila masa sahaja....
dan pencarian aku terhadapnya berakhir bila aku nekad nak cari dia kat facebook...
last2 aku jumpa dia gak n add his as my friend...

tentu ada yg tertanye2...
nape aku happy giler dpt jumpa page dia...
coz...
dah masuk 4 tahun aku x jumpa dia...
x dgr suara dia...
x berbual dgn dia...
x tgk lesung pipit dia..
dia kwn baik aku..
smpai 1 saat dlu...
aku pernah ckp yg aku tak mungkin dpt kwn sebaik dia lg..
betul...
sekarang aku masih lg tunggu dia...
tunggu dia tuk jadi kwn baik aku lg...
tingginya impian aku...
percaya atau x..
sampai ada 1 ari aku termimpikan dia...
betapa bestnya mimpi tu...
akhirnya pencarianku berakhir jua...
aku x perlu risau lagi...
n aku jua baru tahu yg selama ni
dia study kt utm skudai johor...
apa yg aku nampak..
dia tetap sama..
tp adakah hatinya masih lg sama seperti yg aku kenal dulu....
moga2 dia masih lg sama...

aku x tahu nak ckp ape ag..
tp
yg pasti aku happy sgt2 hari ni...
syukur alhamdulillah..


No comments:

Post a Comment