Thursday, July 1, 2010

rindu=miss=아가씨=ミス....

assalamualaikum....

hai semua....
cuti dah hampir ke penghujungnya...minggu depan boleh bersiap sedia untuk pulang ke MANTIN. kat mana mantin terletak???google la sendiri kat google map ya..panjang sangat nak cerita kat mana mantin tu...boleh cakap yang dekat dengan nilai, tu saja..hehehe

seriusly, macam tak sabar pulak nak balik kali ni sebab ada bilik best menunggu, ada katil yang syok untuk baring, ada ruang yang luas tuk berlari-lari dalam bilik...hahaha..almaklum lah baru pindah rumah dan bilik yang lagi bagus dari yang lama. pastu duduk pulak sorang-sorang takda orang lain nak kacau, nak marah, nak sindir aku suka-suka hati lagi...finally, I get my own room and privacy. selama ni mengalah sehabis boleh bila privacy ku di usik dan dicampuri. tapi sekarang aku boleh tersenyum puas hati...dah-dah sudah jangan nak membebel yang bukan topik sebenar...

aku rindu lah suasana kat kolej...rindu nak pergi kelas walaupun kadang-kadang malas nak naik kelas tinggi macam menara dan memanjat tangga, penatnya hanya student kolej legenda saja yang tahu....rindu kat kawan-kawan terbaik aku, sebab mereka sentiasa ada bila aku perlukan mereka..rindu dengan ice blended dan waffle abang SI 04, seriously, aku beli salah satu 3 atau 4 kali seminggu tau..sedap sampai tak pernah lupa jalan balik rumah..hehehehe....rindu pada semua yang ada kat kolej lah kecuali bunyi-bunyi yang kurang menyenangkan bila malam macam siren pukul 11, bunyi motor yang merempit dalam kawasan hostel..satu lagi, aku tak rindu pun pada mat-mat hitam yang berkeliaran dalam kolej...hehehe...lagi pun tak suka attitude dan bau diaorang yang macam !@#$%^&*.......( tak cuba tuk mengutuk tapi ianya kenyataan)..

jom kita check it out, siapa yang aku 아가씨????????????????????????


ni Sir SUDESH NAIR..
semester depan dia dah tak ada
dia dah resign, and sekarang dia mengajar kat SKDU..
sir, hope you will success there..
we will miss you because you're the best lecturer..
sporting and understand us and make us like your friend..

ni pula, empat budak nakal...
hehehe...actually tak ada gambar lain.
terpaksa ambil gambar lama...
syak, nysa, katy, anis..
miss all of you..

ni anis. my darling sayang...
hehehe....my best friend...
kami suka super junior
dia sayang cho kyuhyun...
aku sayang lee donghae..


ni bilik budak sengal..aku la tu..
katil ni sangat syok bila tidur sebab setiap kali baring mesti terlelap..
bangun pulak sangat lambat bila tidur diatasnya...
berbeza dengan bilik dulu sebab terpaksa tidur di bawah..
rindu nak peluk perut patrick star kaler pink...


nama budak nakal ni yana...
dia housemate baru aku...
dia suka masak..dan aku suka makan..


~semua ni perkara yang aku rindu sangat-sangat...kawan-kawan yang lain jangan jealous tau, aku tak ada gambar korang....tapi aku tetap rindu kat korang....~

dah-dah sudah...
habiskan entry ni kat sini..
malas sudah nak bercerita..
lain kali kalau ada cerita..
aku cerita kat sini lagi ya..
papai...(waving my hand right now)




No comments:

Post a Comment