Monday, July 19, 2010

hehehehehe...

hello semua...
eh eh..lupa assalamualaikum....
hehehehe....

aku suka tulis hehehehehe....
aku suka tambah hehehehe lepas tulis ayat, tak kisahlah kat mana-mana pun, dalm mesej pun aku suka, bila ym saja dengan member aku suka tulis hehehehe lah, hahahaha lah.....
maybe hobi kot.

actually nak cerita pasal esok ada presentation..wawawawaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!
aku tak suka present tapi nasib baik subjek ni tak susah sangat tapi MPA yang aku pergi langsung tak masuk dalam kepala otak tu memang aku tension tahap maksimum yang amat lah...present esok pun pasal equipment yang pakai kat site for earth work je...

hehehehehe....tapi senang kah tajuk itu. mungkin ya dan aku dan kathy akan present first sekali. doa-doakan kami berdua boleh present dengan lancarnya tanpa sebarang masalah.

adakah aku akan gugup dan gigil seperti animation di atas????
huhuhuhuhu....takutnya nak present esok...

saya: madam, boleh tak kalau tak nak present?

madam: awak ni nak belajar ke tak nak? buat sahajalah.

adakah itu yang akan dijawab madam aku sekiranya aku tak nak present...
huhhuhu..hahahaha..hehehehe...


p/s: padahal slide untuk present esok tak complete lagi. update blog boleh pulak..hehehehehe..
jangan marah ya!!!!!!!

1 comment:

  1. huhu. go0d luck eisya. xmo gigil2 tau. hehe.

    ReplyDelete