Friday, July 2, 2010

comel gila....

assalamualaikum semua..........

first, aku nak ucap terima kasih banyak-banyak kat abah kesayangan aku. dia tolong bayarkan headphone kaler pink plus purple yang sangat comel dan mouse atau tetikus putih yang super cool...walaupun bukan yang wireless tapi aku suka...sebab dua-dua warna favourite aku..hehehehe...


comel tak?????? hahahaha......
harga pun tak mahal sangat...sesuai tuk aku yang bukan anak orang kaya @ hidup mewah ni...
cukup-cukup makan sudah...janji rock babe....hehehehe
mouse dan headphone tu sangat comel bila bergandingan dengan gambar SUPER JUNIOR kat screen desktop...(waktu snap picture tengah tengok mv 'No Other' kat music bank yang petang tadi aku tak sempat nak tengok kat KBS World chanel 303 astro...sedih tak boleh tengok live, hope next week boleh tengok live before bertolak balik ke kajang...(balik kajang ikut my sis and her husband, pastu esoknya baru diorang hantar pergi mantin, balik kolej)

oklah..nak tidur dulu. malam ni kena tidur awal sebab....................
sebab mengantuk sangat dan dah tak ada cerita best nak tengok kat youtube..semua dah tengok dalam masa 2 minggu ni..sangat suka dengan internet kat rumah sebab tak payah fikir pasal berapa megabyte pakai dalam satu hari macam berukband aku yang terchenta itu... kahkakahkah....



1 comment:

  1. isya, ni link baru kak farah.
    http://curhat-si-farah.blogspot.com

    ReplyDelete