Wednesday, July 14, 2010

Di-TAG-Kan...

fuyooooooo......thanks hunnies khusut sebab tag kan saya...(bila pulak jadi formal bersaya berawak ni)..hehehehe...blog saya biasa-biasa saja..tak ada yang menarik kecuali saya..hahahaha



Anda mesti memuji si pemberi award
ermm....hunnies ni baik orangnya..suka tolong kawan-kawan dia..
dia suka cho kyu hyun sangat-sangat...
thank you very much sebab tag kan isya..
first time ni di tag kan.... tq my lalink..

Sila beri award ni kepada 10 blogger yang lain

nur farahin
starzeti
syazwani
ciksas93
alia
aqish basir
yahEmy shazlin

x cukup 10 sebab saya tak tahu nak tag sapa lagi...


A
nda mesti memberit
ahu kepada 10 blogger tadi

saya dah tag kan anda...hehehe

Bagaimana anda boleh digelar sebagai blog yang best
saya tak tahu pon blog saya best..
saya just tulis apa yang saya
nak share dengan korang...
blog saya tak adalah best sangat pon ....

No comments:

Post a Comment