Thursday, July 22, 2010

syndrom korea sudah....

assalamualaikum semua...................

hari ni nak cerita pasal member-member aku yang sudah kena syndrom tulis status dekat facebook dalam bahasa korea...aiyahhhhhh....apa nak jadi sudah dengan mereka ni....

si wan @ syazwan nasir boleh tulis selamat malam dalam macam-macam bahasa...rajin betul pergi google translate satu-satu...

si katy @ stawberi kim junsu pulak, aduhai..ntah apa lah yang dia tulis..aku malas nak pergi translate...

anis @ hunnies kyu sj pulak...aku translate tapi apasal macam lain macam je maksud dia..tak faham sudah

yang syak pulak tak tahu la apa....

korang tengok la sendiri kat bawah ni, bukti yang aku tak tipu korang.....


wahai kawan-kawan aku....suka ya tiru aku....hehehehe...tak adalah tak cakap pun korang nak tiru aku....bagus jugak kita-kita ni tulis dalam bahasa lain..nanti nak mengumpat pun orang tak tahu kan.....diorang tak ada kerja lah nak pergi google translate setiap kali ada bahasa korea kat status kita kan.....

dahlah...internet sekarang agak 'sengal' sedikit...jadi aku malas nak tulis panjang-panjang...

see you all next time...


p/s: jangan marah ya kawan-kawanku...tak ada niat nak post pasal korang kena syndrom teruk..just rasa kelakar bila tengok korang main bahasa korea ni..tak apa..kita kan geng kaki korea.....makan dengar lagu korea, tidur pun lagu korea, mandi pun boleh teringat kat pakwe-pakwe hensem korea...kita layan jelah ya...

2 comments:

  1. anis taip..
    yes. i love you... kyuhyun..
    hahah...

    ReplyDelete
  2. oooo.....ok2...tp bila isya taip balik jd lain..tu yg konfius tu...

    ReplyDelete