Friday, July 30, 2010

Bila aku sudah bosan...

hello everybody..today.....(dah stop buat intro speaking broken english lagi)
assalamualaikum semua....

hari ni tak nak tulis panjang-panjang yang berjela-jela..entri ni nak post gambar buruk aku yang tengah bosan di dalam sebuah kelas pada jam 7.30 petang, di mana empunya blog ini iaitu aku ada kelas petang sampai malam ya...nasib baik ada ipod kodi..hahaha...ala, mp4 cap jenama tecom je setia menemani aku dengan playlistnya penuh lagu super junior dan k-pop idol yang lain...lagu melayu ciput je kot...hahaha...




nak share jugak dengan korang pasal lagu yang selalu menjadi santapan halwa telinga aku..antaranya ialah
  1. super junior - No Others
  2. super junior - A short journey
  3. super junior- All my heart
  4. super junior - Bonamana
  5. f(x) - Mr. Boogie
  6. orange caramel- magic girl
  7. shinee- Lucifer
  8. MBlaq- Y
  9. Infinite- Come back again
  10. CNBlue- Love
  11. dan banyak lagi..malas nak tulis sebab banyak dan malas lagi....

p/s: memang buruk kan muka aku bila bosan...(tapi memang muka kau bukan cantik sangat pun eisya oiiiiiiii)


No comments:

Post a Comment