Tuesday, June 29, 2010

music video

assalamualaikum semua...
okay, let me say something about my semester breaks...IT'S BORING..huhuhuhu..why????
because I don't know what to do during this breaks...
kawan-kawan sekolah aku semua dah masuk ke tempat belajar masing-masing...ada yang belajar kat Politeknik dan IPTA...so, aku yang belajar kat IPTS ni, terpaksa lah bermuka boring setiap hari sebab tak ada benda nak buat time cuti..sometimes, aku jealous dengan kawan-kawan aku yang belajar kat IPTA sebab waktu cuti semester diaorang sama tapi aku pulak dapat cuti bila yang lain nak start semester baru..It's really unfair..but what can I do...aku bukan merungut tapi memang kenyataannya kadang-kadang ada rasa marah dan kesal sebab tak boleh jumpa kawan-kawan sendiri sebab bila kita free diorang busy tapi bila kita busy diaorang free saja...huhuhuhu....tapi thank you very much to my mama and abah sebab walaupun busy sudi bawa anak perempuan bongsu mereka ni jalan-jalan walaupun pergi pasar malam saja..hehehe..

sorry cause membebel panjang pasal cuti yang bosan...

actually nak cerita pasal music video or MV.. tadi buka facebook my friend cik stawberi kim junsu taggedkan mv group BEAST yang baru datang malaysia sabtu lepas...okaylah group ni best...and kalau tengok facebook aku pun penuh dengan MV group dari korea. malah semuanya lagu korea..hehehehehe.....kalau nak tahu, sebenarnya kami satu geng minat kpop ni..tapi masing-masing ada pilihan sendiri lah sapa nak minat sapa...kalau aku, aku lebih minat SUPER JUNIOR, anis pon minat SUJU gak, cik stawberi plak minat 2PM, nysa suka NICHKUN je dalam 2PM, syak mana-mana yang best tu dia layan...hehehhe....tak apa lah kan janji minat..


kat atas ni adalah separuh dari MV yang aku ada dalam page aku kat facebook...semuanya hasil tagged dari kawan-kawan aku yang gila Kpop ni...kitaorang selalu share sebab share is caring...
hehehehehe...yang kat bawah tu je aku punya yang aku sempat upload tagged kat kawan-kawan...nanti nak tambah lagi sebab tak nak kalah tagged and share dengan kawan-kawan...

okaylah.. aku nak pegi minum petang merangkap makan untuk malam ni terus...see ya...

p/s: kenapa ramai sangat minat dengan group korea berbanding group malaysia? aku rasa sebab lagu diaorang tak membosankan bila dengar and maybe diorang tu hensem and cantik kot sebab tu mereka ramai peminat..cuba try tengok kat youtube, berapa banyak orang yang tengok MV diorang..beratus-ratus ribu malah ada yang sampai puluhahan juta....tapi ni pendapat aku, korang punya aku tak tahu...

No comments:

Post a Comment