Wednesday, June 9, 2010

busy gila tapi tak sabar

apakah makna di sebalik tajuk entry di atas...
hehehe...
aku busy gila dengan assignment yang hanya tinggal 1 saja lagi tapi assignment ni agak susah dan macam malas nk siapkan, tapi kena siapkan jugak sebab minggu depan dah nak exam. so, maknanya lepas exam boleh balik kelantan..memang tak sabar sebab rabu minggu depan dah habis exam..horayyyy!!!!!!!!!! lepas tu boleh cuti sebulan..
so, korang-korang jangan jealous dengan aku ya. hehehehe....especially budak-budak yang exam lambat dan budak degree yang baru register minggu ni ya...

aku kena gerak dulu sebab nak buat assignment site surveying procedure..
assignment tu ada 2 task je tapi bila tengok anak-anak soalan tu memang sakit jiwa jugak la...

ok lah..babai...

p/s: dalam kesibukan aku sempat updated blog...memang tak busy untuk malam ni lagi..cuba tengah malam nanti..mesti busy gila-gila sampai tak mampu tidur...~apa aku mengarut ni~

No comments:

Post a Comment