Saturday, June 19, 2010

akhirnya...aku sampai juga

heheheee...(mood happy giler sampai tak terkata)
aku baru saja sampai kat kelantan petang tadi dalam pukul 6 lebih-lebih...sampai-sampai je buka tv baru...tv LCD, wah rumah ku sudah maju..(biar rumah orang lain dah lama ada pun)...hehehe....
serius penat gila duduk dalam kereta hampir 10 jam...perjalanan dari KL ke kelantan sebenarnya hanya 8 jam tapi kalau banyak kali berhenti memang la lama sikit...abah pun tak bawak laju or slow sangat..abah bawak sedang-sedang saja....

actually. aku dah lama 'blah' dari kolej...dari hari khamis lagi tapi aku dan family stay kat rumah kakak aku @ka kak ngah...kakak aku siap ambik cuti kononnya nak pergi jalan-jalan dengan kitaorang..dah sah-sah memang pergi pun. kitaorang pergi JJ kat mahkota cheras...JJ tu baru je bukak dalam bulan ni kot..tapi serius best sebab JJ buat SALE gila-gila murah...banyak jugak aku beli...padahal beli bag, jam, dan stokin tuk kasut BG aku je...hehehehe....sebelah malam pula, abang ipar aku @ka abang iwan belanja kami satu family makan sate kajang yang popular tu (aku lupa pulak nama dia haji apa...)...

esoknya pulak, dalam tengah hari berangkat ke jalan tuanku abdul rahman, aka jugak jalan TAR..parking kat SOGO..memang konfirm kena round satu SOGO jugak....dan...dan....dan..........
ada SALE jugak...hehehe..nak tahu apa aku, mama, dan kak ngah aku buat..hehehe apa lagi shopping la jawabnya..dengan bangganya aku mengaku yang aku memang kaki shopping, lagi-lagi bila SALE...tapi SALE kat sogo memang best walaupun orang ramai coz still dalam cuti sekolah...apa yang aku beli kat SOGO...ermmmm....baju dua helai...semalam kat JJ tak sempat beli baju nah ambik kau sekali dua helai..nasib baik SALE..kalau tak berbulu jugak nak dapat dua helai...semua mama bayar...hehehe..thanks mama and abah....

tak sudah dengan SOGO, keluar pulak pergi cari shawl kat kedai-kedai sekitar jalan TAR...dengan rasa sedih bercampur suka, aku rembat shawl kat situ sampai 6 helai...yelah sapa suruh jual 3 helai 20 ringgit..memang lah aku beli...pastu beli shawl comel 2 helai 15 ringgit.. tapi 1 dari 6 tu aku bagi kat kak ngah aku...hehehe..huhuhu...kenapa aku berduka..sebab duit habis dan tak ada yang latest..sumenya yang dah lama..tapi kira ok lah kan.. aku beli tu pun yang paling baru setakat ni...hehehee.....

p/s: tak ada gambar nak tunjuk kat sini sebab penat gila..tak ada masa nak bergambar sekejap pun...nanti-nanti aku post gambar aku bergaya dengan shawl-shawl baru aku ye..tak lupa jugak dengan bag baru....oh ya serta jam baru...hehehe...

No comments:

Post a Comment