Friday, December 31, 2010

kenangan terakhir di 2010..

hari ni aku keluar bersama housemate aku YANA ke MID VALLEY...
almaklum lah hari ni cuti, jadi kami pun ambik la kesempatan ni untuk bercuti jugak...
bercuti dari buat assignment yang nak kena submit hari isnin ni...
sila kesian...hehehe


layan jelah gambar kami yang tak seberapa ni...
malas nk story panjang-panjang...

aktiviti pertama, MAKAN DULU...


Lunch di Kenney Rogers Roaster


yana dan hidangan kami yang belum lengkap.



aku yang suka pada iced blend chocolate caramel ni...



hidangan untuk aku...
chicken quater with 3 side dishes,
mashed potato,
coeslow,
and rice...
I LIKE...
serius korang kenyang...


Aktiviti kedua, SHOPPING dan BERGAMBAR DENGAN BEAR BESAR...


yana posing you....
hehehe....


aku pun posing jugak tapi nampak GEMOK doh....
huhuhu...


bear ni bukan bear paling besar tau...
ni maybe kecik sikit dari yang paling besar..
pegang tangan bear pun jadi la..
kalau nak beli tak mampu I jahh...


Aktiviti ketiga, SHOPPING YOU....

maaf la ya...aktiviti ini tidak memerlukan kamera handphone 5 megapixel untuk bergambar..
shopping adalah hak peribadi aku okay.....lalalala....


Aktiviti ke empat, MAKAN RINGAN...

oh apa itu makan ringan..
makan berangan ke?
makan beringin ke?
tiba-tiba aku mengarut ni kenapa?

maksud aku makan ringan sambil merehatkan kaki
di DUNKIN DONUT..
~maaf jika ejaan salah, aku budak tak pandai mengeja~
("_)

kami bersama-sama berhabis duit..
hehehe..
ayat tak boleh blah..


donut yang best..
beli 5 percuma 1..
so sorang dapat 3..
aku punya perisa green apple, choc and blueberry..
my favourite..


Aktiviti akhir sekali, BALIK TIME...

tunggu tren lambat sangat...so camwhore for a while...


one, two, three...
peace...yana....

bila bosan menunggu tren datang menjemput kami pulang
aktiviti membaca boleh di isi..


yana juga sedang khusyuk membaca REMAJA...




tren datang 5.30 petang...
setelah tunggu untuk 30 -40 minit...
lambat betul KTM ni..
complain la eisya oii..
pengangkutan awam tu jugak yang kau naik...
al maklum la tak ada pakwe nak bawak naik kereta..
huhuhuhu
(T_T)
aku sedih



sekian sahaja untuk cerita hari ini...



BYE BYE 2010
WELCOME 2011





P/S: 1 january adalah birthday SUJU's Lee SungMin...happy birthday sungmin oppa...as not official E.L.F but still E.L.F, I just want to wish you HAPPY 26th BIRTHDAY!!!! CHUKAHAEMIDA....~bahasa korea bermaksud tahniah kot~



No comments:

Post a Comment