Tuesday, January 4, 2011

post pertama di tahun baru!!!!!

salam semua....
apa khabar?
harap semua sihat....
hehehe

hari ni dah 4hb Januari 2011...
tapi baru sekarang nak post entri untuk tahun baru..dahsyat..


okaylah tak berleter panjang...

story untuk 4 hari pertama di tahun baru...


1hb..

duduk di rumah, menyiapkan assignment yang agak susah...
sambil itu layan variety show korea kat YOUTUBE...
variety show yang aku takkan miss untuk every week ialah WE GOT MARRIED..
sekarang dah masuk setahun jugaklah aku menghadap WGM tu setiap minggu...
best tau variety show tu...
malaysia tak ada pun...



rasanya aku dah banyak kali review kat blog ni pasal WGM..
yang kiri tu, sweetpotato couple; yang tengah, adam couple; kanan, khuntoria couple..




2hb..

masih lagi berusaha menyiapkan assignment...
tension sampai sakit kepala dan jiwa raga..
tapikan kalau korang nak hilangkan tension korang boleh tengok cerita yang lawak-lawak..
contohnya, drama komedi kat YOUTUBE ke, mana-mana pun boleh...

so, untuk menghilangkan tension aku, aku tengok UKiss Vampire..
rancangan reality show korea yang melibatkan UKiss..
rancangan ni pasal diorang investigate tentang jenis darah manusia..
kiranya diorang kaji, macam mana orang yang berdarah A, B, O and AB ni punya personalities..
macam tu lebih kurang tapi serius korang boleh gelak sebab diorang kelakar..

first time aku tengok UKiss reality show..
kelakar la diorang ni...
dari kiri, KEVIN, ALEXANDER, SOOHYUN, DONGHO, KIBUM, KISEOP dan ELI.





3hb..
pagi ada kelas revision untuk supplementary exam (SE)..
SE tu kalau gagal paper subject sem lepas, boleh la nak repeat exam...
dan dengan jayanya aku berjaya menyiapkan assignment yang memeningkan kepala itu...
bila dah hantar kena pulak study untuk exam...
study bersama cik HUNNIES KHUSUT memang menyeronokkan..
kami study, berbual sambil layan lagu dan siap boleh gelak-gelak lagi...


hehehe...
gambar lama dah ni..
bulan 4 2010 lagi..
masa ni kami masih muda..




4hb...

oh..exam SE...
exam petang, tapi kelas pagi itu aku dan katy ponteng...
sorry madam, kami nak study, takut pergi kelas madam tak sempat pulak nak study..

SE oh SE...sekiranya aku gagal lagi, kita jumpa sem akan datang ya MPA...
jawab soalan sekadar yang tahu...yelah aku ni bukannya pelajar dekan yang skor every sem..
just budak biasa-biasa je...
~maaf ter'emo' la pulak~

balik dari exam pergi makan...
dah makan pergi shopping buku EPOP..
cayalah EPOP bagi calendar yang ada 24 kpop n Jpop idol kat dalam tu...
chomel pulak tu...


actually masa tulis entri ni aku baru je bangun tido...
tido dari lepas maghrib sampai lah tadi pukul 11..
nasib baik dah hilang sakit kepala..





okay entry ni tamat di sini...

tatatititutu....

p/s: oh ya.. jam yang menunjukkan waktu post ni sebenarnya salah...
so, abaikan waktu tu ya..masa sebenarnya post ni ialah pukul 12.40 malam..



No comments:

Post a Comment