Tuesday, January 18, 2011

masih lagi berjaga...maknanya tak tido la...

assalamualaikum semua....
selamat malam ke selamat pagi eak???????
mana-mana la...

jam sekarang dah menunjukkan pukul 4.33 pagi hari rabu bersamaan hanya tinggal sehari lagi 2 assignment aku kena hantar...hahaha...





ya..aku masih lagi bersengkang mata buat assignment sambil layan lagu kat playlist ni hah..
lagu korean je taste aku okay.....


okaylah...
undur diri dulu sebab nak sambung buat assignment sampai subuh nanti kot..
lepas subuh baru kita tidur untuk bangun pergi kelas pukul 10 nanti...

tatatititutu....


p/s: first time muka aku buruk masuk blog..hahaha..
apa kau ingat muka kau cantik sangat ke eisya oiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bagi penembak kat muka aku memang best kan..........

No comments:

Post a Comment