Wednesday, December 8, 2010

lalala...see yayaya

salam semua...

okay dah 15 ke 16 hari aku tak updated blog kesayangan ni.....hahaha...
sampai ada kawan aku kat kolej ni complain yang aku dah lama tak updated...

"wahai syazwan nasir, kau dah lah popular kat blog anis...kau nak tumpang popular jugak ke kat sini????.."

hehehe....sorry gurau je...

yelah nanti aku updated ya....
sebab kenapa aku tak updated lama ialah M.A.L.A.S. dan hari tu aku duduk rumah saudara so tak online lah sebab laptop tak bawak...dah balik kolej pun still jugak malas nak menaip..ni pun pendek je...

sabar ya..
sebab...
entry akan datang ada banyak cerita pasal cuti-cuti di melaka hari tu...
nantikan kemunculannya..
~wah dah macam promote barang pulak...~

tatatititutu....


p/s: tajuk entry ni sebenarnya tak ada kaitan langsung dengan entry ni pun..letak pun sebab tengah dengar lagu ni kat playlist....hehehehe..suka sebab chomel...

No comments:

Post a Comment