Monday, December 21, 2009

tiba-tiba....

tiba2 pg semalam aku bangun dr tidur... lutut kiri aku sakit sangat... n mlm tu buku lali kanan aku pulak sakit.... sedey n sakit sgt.... nk jln pon susah lorh.... terhenjut2 aku berjln pg kls td....

tiba2 plak td aku try nk wat asgmt analytical method aku blur n x dpt jwpan... tension kot.... pecah kepala eden pkir pasal AM ni.... 9t lah aku buat mggu dpn time free....
n
tiba2 gak aku teringat kat adek bucuk aku... sape ag klu bukan ummu habibah... dia adek bongsu aku... (wlpun bukan seibu sebapa) dia anak jagaan mama aku (mama aku pengasuh dia) adek ummu duk kat umh aku dr pagi smpai ptg dr ahd smpai khamis (kdg2 sabtu) dari kecik lg mama jaga dia... dia buat hidup family aku happy sgt... dr kecik muka dia mmg cute giler smpai lah besar skg (bru 1 thn lebih) chomel2 gak tp ya allah perangai... mengalahkan bdk lelaki... wak2 aku balik cuti sem lps, dia dah rambut pjg n chomel.. tp nakalnya menjd2... one day, dia main bedak baby dia tuang bedak tu pd tikar kt ruang tamu aku... lps tue boleh plak dia sepah2 kan n then pkai kat muka dia... dia mmg x leh tgk bedak... lps 2, beberapa ari kemudian... dia dtg kat bilik aku kacau aku... saje dia aje, geleyar.... hehehe... dia main2 mcm... siap nk coklat aku lg... main spec hitam aku lah... eeeiiiii....geram aku... last2 aku suruh dia kuar g mandi.... padan muka!!! merajuk tp kejap aje... rindunye kat budak neh... dialah penghibur kami sekeluarga.... wlpun budak saudara kandung akutp aku dah rasa yg dia cm adek aku sendiri... rindu kat adek.....muahhhhhhhhh....

ni lah muka adek waktu kecik... dlm 3-8bulan chomel x????

ni plak antara gmbr terbaru budak cute neh....
mcm2 gaya ada...
senyum senget
muka bekerut
malu2 kucing pon ada...
gmbr perasan pon adaaaa.....


No comments:

Post a Comment