Saturday, December 19, 2009

Deman Idola Kecil 2............

malam ni tepat jam 9.30 mlm di tv9,
aku akan berjumpa dgn kanak2 yg sgt2 berbakat besar...
bygkan lah budak berusia 12-10 thn boleh menyanyi sebaik org dewasa....
best giler dgr nyanyian diorg....
kalau di tanya siapa yg aku minat or akan menjadi idola kecil aku,
jwpnya pasti Azzam...
kenapa Azzam?
  1. Azzam best sgt nyanyi sume genre lagu
  2. dia sgt2 lah cute n encem
  3. dia adalah penyanyi harapan
  4. dia boleh berlakon jugak...
  5. dia boleh nangis sambil nyanyi
  6. dia boleh menari dangdut

adik aku selalu kata aku suka kat dia...
mmg aku suka pon...
tp suka aku hanya suka yg akan menjadi
hardfans yg sgt giler...
hehehe

selain Azzam encem 2,
aku minat gak kat fienaz, dayana, ain n arill...
tp tak seminat aku pd Azzam...
hehehe.....

Azzam2 jugak...
tp asgmt aku yg wajib hantar khamis ni
x ciap ag...huhuhuhu...
eisya....eisya.... apa nak jd dgn kau nie....
susahnya jadi student nie...
hehehe...
ckp aje...x mksud ape2 pon...

oklah... dah pukul 9...
tinggal kurang 30 minit lg
IK 2 nak start,
so, biarkan aku abiskan entry aku dgn ucapan tuk Azzam...
so Azzam, good luck for tonignt n do the best.....
bye2...




No comments:

Post a Comment