Sunday, December 27, 2009

25 dec 09 di Sungei Wang n Times Square....

penatnye....
dr 3.00 ptg - 10.00 mlm berjln meredah org ramai di Sungei Wang..
bersama 2 bodyguard yg poyo...
xlah gurau je...(ank sepupu aku lah) anam n angah yg menjadi kodi brg kami...
tukang bwk beg kitaorg...
hehehehe...gurau aje....

beli ape je kat Sungei Wang??????
aku beli selipar coz sakit kaki...
aku beli baju yg less 50% kat bossini...

then aku beli lip balm kat watson je...
.
aku beli pashamina kat TS...
then aku, kak farah n budak berdua 2 mkn kat Kenny Roger Roasters...
aku makan set yg dah lama aku terliur kat tv...
chezzy chicken set n caffe' mocha iced blended...


nilah chezzy chicken n caffe mocha iced blended
(actually aku lupa apa nama dia sbnrnya...so aku tulis lah cmni)
dr kenny rogers roasters...


ni adalah gambar2 kami masa mkn...

aku & pasta chezzyku...

my sister n setnya...

anam @ firdaus...
anak sepupu aku yg sulung...
selalu perasan encem
yeke???
orgnya dah 17 thn taw..


nilah plak
angah @ faizal...
ni no 2 dr 5 beradik lelaki...
dia bru lps ambik result pmr semalamnya...
kitaorg bwk diorg mkn n jln2....

k lah...
dah panjang sgt entry ni...
so, conclusionnya tuk 25 dec 09 ni...
aku happy n letih sgt wlpun kaki kanan aku sakit...
jln sakan lah
duit pon dah abis byk...
so tibanya waktu tuk aku balik..
naik tren pkul 10.10...
smpai umah pkul 10.40 mlm...
hehehe.....
lain kali bleh jln 2 lagi...
hehehe tp bila poket dah tebal balik ye...
tatatititutu


No comments:

Post a Comment