Thursday, December 31, 2009

GoOd ByE 2009....wElCoMe 2010!!!!

pejam celik pejam celik
dah nak masuk tahun 2010...
masih tinggal beberapa jam lagi....
hopefully tahun baru ni akan memberikan
sinar baru dalam hidup aku....

AZAM TAHUN BARU 2010....
  1. aku nak jadi anak yg lebih solehah...
  2. aku nak naikkan pointer sem aku...
  3. aku harap yg aku takkan tinggalkan solat dgn sengaja...
  4. aku nak dapatkan lesen kereta...
  5. aku nak menabung byk2....
  6. aku xnak jadi pemboros lg...
  7. aku nak belajar jadi manusia yg berguna...
  8. aku nak hidup bahagia sepanjang masa...
  9. aku xnak nangis lg atas sbb2 x sepatutnya....
  10. aku nak buat org di sekeliling aku bahagia....
itu jelah azam tahun baru aku...
byk yg aku nak tulis tapi aku takut xde org nak baca...
hehehehe....

ada lg satu azam yg aku nak tulis...
malah inilah azam aku tuk setiap tahun...
iaitu AKU NAK KURUS CKIT DR SKRG!!!!!
tp azam ni x pernah tercapai....
yelah aku nikan jenis hangat2 tahi ayam....
cakap je lebih tp buatnye tidak.....
hehehehe

cakap pasal good bye 2009...
ada byk gak lah kisah menarik yg aku kumpul spjg tahun 2009...

  1. aku dpt beli handphone yg aku idamkan (W910i) kaler putih n gold...
  2. aku dpt duit MARA n aku joli sakan pkai duit 2...hehehe
  3. aku dpt beli baju yg aku idamkan selama nie...
  4. aku dpt pointer 3.64 tuk sem F3
  5. aku dpt kamera dr abah aku...
  6. aku tukar phone yg aku suka gak (c902) kaler merah n hitam...
  7. aku demam time raya korban...
  8. aku beli broadband celcom dgn harga rm329...( bln2 abah bayar)
  9. aku dpt berbaik semula dgn roommate aku...
  10. last, aku dpt penyakit sendi...kaki aku jd bengkak....
so, just ada 10 perkara penting yg terjadi sepanjang 2009
dalam hidup aku....
actually, ada byk tp....
aku dah lupa lah plak....
hehehehe....
yg penting
buang yang keruh, ambil yg jernih...
(x psl2 bg peribahasa plak)

so, last thing aku nak ckp yg...
aku harap sgt2 yg tahun 2010..
boleh bagi aku lebih keyakinan n kesungguhan tuk berjaya...
aku nak tinggalkan yg lps,
dan
pandang ke hadapan tanpa toleh ke belakang lg....

bye...bye...2009
welcome 2010....

No comments:

Post a Comment