Sunday, December 20, 2009

Perjalanan yg sgt memenatkan......

KENDURI KAHWIN TP SESAT?????
hari ni kitorg,
(k.wen, eiyda, uya n aku)
pg kenduri kat umh fiqa kat ulu langat....
ya allah jauhnya perjalanan...
knpe boleh jauh....
sebab kitorg mkn buah langsat (sesat la tue)
hehehe...
1st kitorg smpai nk pg k.kluang
then putar balik,
msuk pulak jln bt 18...
salah lg...hehehe....
dashyat btul kitorg...
last2 sampai gak lah kitorg kat umh fiqa
yg terletak kt bt 14....
dah mkn kenyang2
then, kitorg balik laa...
penat giler.....
tp best pengalaman yg x kan di lupakan....
siapa drive?
kak wen yg kecik molek tulah...
hehehe....


LAST NIGHT AZZAM IK2 BEST GILER!!!!!
sape tgk idola kecil 2 semalam...
sape x tgk rugi tau...
diorg best!!!
exspecially my encem n cute boy, AZZAM....
azura from azzam best sgt2...
smpai buat aku tak tidur malam.....
hehehe....
hari2 terasa nak tgk dia aje....
budak 12 thn buat aku ni jatuh cinta kat dia...
hehehe...
gurau aje....
hopefully azzam n the best performance every night aje ke final...
yg tak best boleh out n go....
hehehe...jahatnya aku....

okey lah...
dahpenat aku mengomel x psal2...
tatatititutu.....


No comments:

Post a Comment