Friday, November 5, 2010

cerita lepas habis periksa

salam semua..
bangku tak ayat saya???<<<<<<

eh betul ke eja bangku bukan baku ke?????
alah..lantak lah..memang BM aku tak gah pun bahasanya sebab lahir kat negeri ada loghat, so tertukar-tukar kekadang ya....

okay lah...berbalik kepasa tajuk entry...

hari kejadian untuk cerita ini berlaku pada hari sabtu...S.A.B.T.U...kena eja betul-betul sebab nanti kamu semua akan tanya ya kenapa aku ada periksa aka final exam pada hari sabtu....kawanku di POLI sudah bertanya mengapa ada exam jugak pada hari minggu...harap maklum yang kolej aku pelik...hahahahaha...okay sudah...memang exam di kolej akan ada pada hari sabtu ya....

lupakan pasal exam...ni nak cerita kat semua pasal perjalanan jauh yang mengambil masa kira-kira 1 jam lebih jugak la nak sampai dari batang benar ke kl sentral dengan rakyat melaysia yang cukup memenuhi pengangkutan awan KTM....


hahaha...panjang pulak syarahan aku kali ni.. ok dah-dah...

begini cerita dia, hari sabtu yang lepas, sejurus sahaja habis exam DPA, kitaorang berlima berangkat ke Times Square....untuk shopping bawak balik kampung masing-masing...almaklum lah awal bulan duit mara masyukkk.....

cerita dah habis.. okay lah layan je cerita bergambar dari aku ni pasal outing tempoh hari...


we start with yana and nisa.....

sambil tunggu order sampai
sempat mereka berdua posing cute


ni syakirah aka syak
di duduk sorang-sorang je masa makan
sebab meja tak cukup besar untuk 5 orang..
tapi masih memberikan senyuman manis yang ayu gitu...



budak berdua ni boleh senyum lebar
sebab exam diorang dah habis
yang lain still ada 1 paper..
kami sudah merdeka ya dari exam sem ini...


acara makan-makan ini diadakan
di KL sentral, RASAMAS


sudah selesai gambar di meja makan
gambar makanan???
sorry terlalu excited nak makan sampai lupa nak snap gambar makanan...




tempat tingkat 7 times square
sesi photo shooting..
hehehe...



tak berani nak masuk main sebab mahal bila hari minggu...
jadi ambil gambar di sekitar kawasan yang sewaktu dengannya pun bolehlah..



okay..ni yana..
dalam gambar kat atas dia tak ada.
so aku letak gambar dia sorang kat sini..


peace no war
sedang menghayati jeritan manusia yang naik roller coaster.
sumpah bila tengok mereka berpusing-pusing
aku tak nak naik sumur hidup..



selepas penat dengar dan letih menonton
kami melangkahkan kaki ke tingkat bawah untuk shopping
wahhhh..I like sale.
and sale like ME too...
apa yang aku nak beli semua ada kat situ..
memang terbaiklah TS ni...


tapi cerita bergambar untuk shopping tak ada
sebab terlampau asyik shopping sampai tak ingat dunia dah..




sesi minum setelah penat bershopping fasa 1



tiga pinggan kek semua perasa coklat
dan lima gelas air bermacam rasa
dihabiskan oleh 5 budak 20-an...

air syak dan yana dah habis
memang betul-betul dahaga budak berdua ni..



minum sudah
makan kek sudah
tibalah masa untuk shopping kali kedua
misi mencari barang-barang keperluan diri sendiri diteruskan..
tapi kali ni kami berpecah
sebab lain-lain hala tuju...
so, aku dan yana ambik jalan yang lurus..
eh..jalan kiri..
mereka bertiga ambik jalan kanan..
berpisahlah kami untuk 1 jam setengah...

jumpa balik kemudiannya..
dah nak balik...


jom tengok kelakuan agak kurang
pada pandangan orang lain
tapi ada kami kisah kah??????
hahaha
hehehe


hahaha..
kami duduk je kat lantai dalam tren
biarlah orang sesak seribu ke sejuta ke..
kami penat, nak duduk jugak..
buktinya tengoklah muka
kakak katy tu..
penatkan???????




okaylah sudah tamat sesi cerita lepas habis periksa....
maaflah sekiranya ada perkataan atau bahasa yang aku pakai ini menyakitkan hati kalian..




p/s: still jealous dengan Dr.DEP sebab dia dapat pergi KOREA baru-baru ni...aku nak pergi jugak....huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment