Thursday, October 28, 2010

10 PERKARA/BENDA YANG AKU SAYANG

Let check it out what things that i love with;



1. my blacky lappy - laptop pemberian abah kesayangan...



2. my reddy black phone - C902 sony ericsson, beli sendiri pakai duit mara




3. my bags - sila tahu aku seorang yang obses pada beg..




4. my shawl - suka beli shawl bila dah tersuka




5. my clothes collection - suka beli baju bila ada duit banyak, tapi sayang nak pakai..




6. my epop magazine - buku yang bercerita tentang kisah artis kpop, jpop, dan tpop..




7. my remaja magazine - majalah yang selalu updated pasal remeja memang terbaik




8. my blacky fujifilm camera - hadiah birthday last year from abah...





9. my reddy MP4 - even it cheap but still can play the song that I love to listening...




10. my money in account - can you tell me if have a person that hate money so much...








okay, that it...we end this topic with answer why don't have any picture about the last one thing right...

hahaha...it's money...mana boleh tunjuk kat korang berapa banyak duit aku dalam akaun..biarlah rahsia..ada 10 juta ke, 10 ribu ke, 10 ratus ke, 10 ringgit ke atau 10 sen sekalipun..apa korang nak kisah...hehehehe...

anyong....
tatatititutu...

p/s: good luck untuk semua yang ambik exam DPA sabtu ni...semoga boleh jawab dengan jayanya dan boleh score walaupun tak dapat nak jawab sampai distriction..


No comments:

Post a Comment