Thursday, October 28, 2010

7 kali tentang 10 perkara

salam semua....
how are you? are you fine? how your's day?

wah wah banyak lah pulak soalan minah ni kan...feel annoying to me right now??? do I care..hehehe

okay lah malas nak banyak cerita..aku sebenarnya dah tak ada idea nak update blog pasal apa..
beberapa hari lepas dalam sibuk-sibuk buat assignment 13 task yang memang mengambil masa 4 hari 4 malam untuk di siapkan, aku bacalah blog-blog blogger yang lain..ada yang updated pasal final exam la, updated pasal keluar hujung minggu la...dan ada satu blog ni updated pasal 10 perkara yang dia suka, sayang, benci, dan lain-lain...

so, dengan rasa menariknya, aku pun teringin nak buat jugak..tapi tak ada lah sebest dia buat...

aku nak tulis pasal 7 kali yang berkaitan tentang 10 perkara...

1. 10 perkara/benda yang aku sayang
2. 10 perkara/benda yang aku benci
3. 10 orang yang aku sayang
4. 10 lagu yang aku suka dengar
5. 10 perkataan yang aku suka cakap
6. 10 jenis makanan kegemaran
7. 10 gambar yang mengambarkan diri aku...


hehehe...bila nak start buat benda alah ni...esok aku nak study...lusa nak exam....esok kepada lusa nak keluar...esok kepada hari esok kepada lusa tu nak buat redo assignment...lepas tu nak balik....hehehehe...nanti cuti boleh tak??????

okay lah... aku akan updated malam nanti untuk yang pertama kalinya....

sampai jumpa nanti...

No comments:

Post a Comment