Wednesday, October 6, 2010

purple idaman hati

salam semua....

hari ni nak kongsi dengan korang pasal warna kegemaran aku yang tak lain tak bukan aku kenalkan warna ungu atau lebih dikenali colour purple...suka gila dengan kaler ni sampai aku suka sangat-sangat...walaupun suka juga warna lain macam hitam, merah, putih dan lain-lain lagi tapi purple adalah keutamaan...

tapi sayangnya aku tak banyak koleksi barang kaler purple ni sebab kalau beli nanti mesti kena perli berbakul-bakul oleh family sebab suka sangat warna purple. so, kat bawah ni aku wish list kan lah barangan warna purple yang aku harap one day nanti aku dapat..hehehe

1.kereta...


2. handbag


3. laptop mac apple


4. bagpack


5. blouse


6. watch


7. shoes/heels




see my purple stuff wishlist.....hope one day I can have it....

No comments:

Post a Comment