Tuesday, October 12, 2010

pembetulan...

salam semua...

ingat tak entry lepas aku ada post satu gambar kan..
actually, gambar tu sebenarnya tak bermaksud apa-apa ya..
jangan panik atau hairan pada gambar itu...
gambar tersebut hanyalah kandid yang tak disengajakan sahaja...
aku letak sebab gambar tu menarik...
jadi kawan-kawan ku yang terlibat dalam gambar tesebut iaitu hanis dan syazwan..
maafkan lah kawan anda ini sebab suka bergurau tak kena tempat...

kalau nak suruh aku nyanyi lagu SORRY SORRY pun boleh...
kalau nak suruh aku belanja makan nasi goreng USA pun boleh tapi kena tunggu hujung bulan dulu la ya...air cool blog perisa apa-apa pun boleh...


anis...isya hutang anis air cool blog..
wan...aku hutang kau nasi goreng USA je kan...
kalau nak tambah, permintaan anda tak di layan...hehehehee...


p/s: penyertaan untuk di belanja oleh aku hanya terbuka kepada Hanis dan Wan sahaja...yang lain nanti kita pergi melaka aku belanja korang makan aiskrim malaysia je...hehehehe..gurau lagi okay...


akhir sekali, aku mohon maaf kepada semua yang pernah terasa dengan pertuturan, perlakuan serta emosi aku yang sering berubah-ubah sebab aku masih dalam proses untuk menjadi seorang yang dewasa....


always love my *chingu's......



*friends=kawan=sahabat=dosti=chingu=teman sejati=dan macam-macam bahasa lagi...

No comments:

Post a Comment