Wednesday, August 18, 2010

seperti aku berada di sana....

assalamualaikum semua..
wah..dah lama tak update my blog ni kan...
hehehehe...aku busy sikit sebab asyik buat kek saja kat baking life...

tapi hari ni bukan nak share story serius ke apa tapi nak share dengan korang pasal menu sahur aku malam ni. biasanya orang akan sahur dalam pukul 4.00-5.00 pagi tapi aku sahur pukul 1.00 atau 2.00 pagi...biasalah malas nak bangun lepas tu kadang-kadang subuh terlepas...(alamak terkantoi!!!hehehe..)

menu sahur aku ialah bubur yang di masak oleh housemate aku, yana..thanks to yana..
macam biasa lah dia masak aku tukang rasa dan makan sampai 2 mangkuk..
best betul makan bubur sebab dalam bubur ada semuanya, sayur, kentang dan macam-macam lagi...tapi.....................
untuk bestkan serta nak bagi nampak bubur tu menarik aku dan yana buat bubur kami nampak special gila seperti aku berada di sana di mana GuemJanDi buat untuk GoJunPyo...ala dalam cerita BOF yang top gila-gila tu...lunch box yang diorang makan kat tepi pantai masa diorang nak berpisah malam tu..ingat tak??????????

walaupun bubur aku tak sama dengan lunch box yang mereka makan tapi memakannya seperti aku duduk kat negara mukalelakisertawanitanyacantikbuatplastiksurgerikecualimydonghae...
hehehehehe....janji aku makan berselera serta kenyang dan masuk perut jadi hadam dan selepas itu jadi ++++++ ~faham-faham sendirilah ya~..dan bertambah best bila playlist aku memainkan lagu super junior pujaan hati dan nyanyi lagu happy-happy yang buat aku makin syok makan bubur...

MARI LIHAT BUBUR NASI MUKA ORANG ALA-ALA
GOJUNPOYO NI..

first bowl yang aku makan
hehehe...
sedap sampai aku terjilat sudu..
memang habit aku jilat dan gigit sudu masa makan..


second bowl yang aku makan
macam tadi tapi ada rambut pulak kali ni.
maaf gambar terbalik sebab lupa nak rotate..
hehehe

okay, yang jadi mata tu egg roll, hidung tu carrot, dan mulut serta kening terangkat tu ikan bilis goreng, dan last sekali yang jadi rambut tu serunding daging...


sangatbahagiabiladapatmakanbuburmukaorangni....
yangadarambutmacamgojunpoyotusedapsebabpedasserunding
lainkalibolehbuatlagi...


p/s: kalau nak tengok gambar sila terbalikkan kepala anda ya..harap maklum...sekian terima kasih

1 comment: