Friday, August 6, 2010

patah..tapi bukan patah hati..patah jiwa dah ni...

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku sedang mengalami satu perasaan jiwa kacau sebab aku baru sahaja patah....
bukan patah hati tapi aku baru sahaja patah kan aku punya headphone chomel aku yang kaler purple pink tu....oh tidak!!!!!!!!!!!!
aku baru je beli awal bulan lepas before masuk sem baru..siap ada post kat blog lagi masa aku baru beli-beli dulu...
mama, abah, oh tidak!!!!!!!!!!!!!!!! eisya dah patahkan headphone yang abah bayarkan ni..mana nak cari ganti yang sama macam ni..nak pergi beli pun jauh sangat sampai kat KB Mall sana...
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

macam mana boleh patah..
aku pun tak tahu..
maybe sebab aku ni ganas sangat kot..
tak pun memang dah takdir headphone tu nak patah tepat jam 12 tadi..
(actually, aku baru je terfikir tadi, yang macam mana kalau headphone tu patah, then, dia boleh pulak betul-betul patah....oh no!!!!!!!!!)


jiwa kosong...hati remuk...mata sayu...kepala sakit...poket kering...otak dah mula blur...
saat aku pandang headphone tu...

bye bye headphone chomel..
kejap lagi aku masukkan kau dalam bekas kau balik..
pastu boleh duduk diam-diam dalam bekas tu
dan di simpan dalam laci gerobok paling bawah ya..


selamat tinggal..adios..apa-apa je lah..

assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment