Wednesday, August 4, 2010

belum terlambat....

assalamualaikum semua...

hehehe...2 hari lepas, syak atau nama sebenar, nur syakirah sambut hari lahir dia yang ke 20..sorry sebab tak buat birthday party sebab kita serta kami busy sangat kan..so, ucap pun dah cukup kot..bolehkan syak. and sorry sebab wish lambat giler...hadiah pulak...ermmmm tunggu next month bila mara masuk ataupun lepas raya lah ya...

yana, nisa nad anis punya hadiah birthday pun belum bagi lagi walaupun dah lama diaorang jadi tua..eh eh..maksud aku menjangkau usia 20 tahun...hehehe..sorry sorry, I'll not do it again and again...(tiba-tiba masuk lagu suju and 2pm kat sini). katy sudah dapat hari itu...

syak yang si belated birthday girl yang pakai baju hitam lengan pendek kat gambar bawah ni ya...sorry again gambar kuarang jelas sebab malam dan keadaan gelap...pakai kamera murah la katakan..(atas: kemera aku lah tu, bawah: kemera yana, gambar agak jelas sedikit)


kedua-dua gambar ni masa birthday katy yang ke 20 ari tu...
maaf muka kami agak sememeh sebab main kek..


kami ada 8 orang semuanya... 7 girls and only 1 boy...langsung tak balance..hehe..
dalam ramai-ramai aku, wan dan balqis je belum mencecah usia tua kami..20 tahun...kami bertiga belum tua..tapi pak cik wan akan tua bulan depan...sila bersiap sedia ya...

dalam urutan, katy adalah kakak sulung kami, yana second, nisa third, lepas tu anis forth, fifth syak, sixth wan, seventh aku, and last sekali balqis...(kadang-kadang aku rasa balqis adalah kakak dan yang lain adalah adik) hehehehe....

p/s: usik-mengusik adalah amalan sihat dalam persahabatan...

No comments:

Post a Comment