Sunday, August 8, 2010

I tak curang tau tapi tersuka sahaja....

hello...everybody...everyone...every single person..double person...or maybe triple person right now...~sorry aku memang ada penyakit suka letak noktah banyak-banyak~

mood: sakit perut.jiwa kacau (entri sebelum ni boleh jelaskan). malas buat assignment.
tempat: dalam bilik yang single mingle ini..di katil bercadar kaler pink merah...
music: lagu korea 24 hours..



sebelum-belum ni aku ada post pasal lelaki-lelaki idaman kan...
entri kali ni pun aku nak post pasal mereka-mereka yang kacak, chomel lagi segak...
boleh lah buat calon suami nanti ya.,..





first:

Lee Joon (MBLAQ)
umur kurang pasti tapi yang pasti muda lagi..
sangat kacak dan chomel lagi-lagi bila senyum..
dia pelakon tau, dia jadi Rain masa remaja dalam ninja assasain tu..
time tu dia botak tapi sekarang dia kacak..
joon ah..johahae..
awak super duper hensem dalam mv 'Y'




second:

ChunJi dongsaeng..
umur dia sebaya dengan arwah adik aku..
lahir tahun 1993..so, sekarang dia dah 17 tahun..
sangat supercute...
dia salah seorang main vocal dalam Teen Top..
kiranya boleh buat adik jelah,
tak boleh buat calon suami..
tak apa lah dongsaeng pun boleh laa...



third:

Ryo Nishikido
pelakon dan penyanyi dari jepun..
umur tak pasti jugak..
tapi dia sweet gila,,,
suka cara dia senyum dan bercakap..
antara drama yang aku suka dia berlakon ialah
attention please dan one little of tears...
and one more thing,
he look like kyuhyun (suju)
sedikit sebanyak bila rambut panjang je..





then...
tamatlah sesi bertemu calon suami versi ke berapa sudah ni..
baiklah. sekarang tutup laptop, off lampu..
lepas tu boleh tidur..








eh..


eh...


terlupa nak cakap..






DONGHAE OPPA, I TAK CURANG TAU.
MEREKA NI CUMA UNTUK SUKA-SUKA SAHAJA
SEBAB HANYA YOU DIHATI I TAU..
SARANGHAE OPPA..
~bukti: gambar you penuh dalam folder picture I tau.
siap ada satu file special and it all about you..~







IT'S ONLY YOU..NO OTHER THAN GOOD PERSON LIKE YOU..
I JUST WANT TO MARRY YOU IN MY DREAM
BECAUSE YOU NEVER LOOK AT ME..
WHAT EVER BUT I STILL WILL FALLEN IN LOVE WITH YOU..

*sila abaikan ayat english yang berterabur itu ya.
aku tak pandai english...
aku tak romantik nak bagi ayat jiwang dalam BM..



No comments:

Post a Comment