Monday, May 24, 2010

bukti cinta ku pada mu...

saya dah gila..saya jatuh cinta..cinta saya tak pernah kurang tapi makin bertambah setiap hari...
saya bahagia dengan dia..dia sentiasa ada untuk saya. bila saya sedih saya nampak dia saya jadi gembira. bila saya rindu saya lihat wajahnya di setiap penjuru hidup saya...
memang saya bahagia..bahagia sangat-sangat...sayang dia gila-gila....




*****************





inilah kekasih aku yang aku jatuh cinta gila-gila itu
dia hensem sangat
(sebenarnya dah banyak kali cerita sudah pasal dia
tapi nak juga cerita lagi)

biarlah orang nak kata apa-apa sekalipun tapi aku bahgia jika aku bercinta begini..bercinta dan meyayanginya walaupun dia langsung tak tahu aku sayang gila-gila kat dia..(ayat semakin jiwang)

inilah bukti cinta ku padamu sayangku
LEE DONGHAE
walaupun kau jauh di bumi seoul tapi
aku tetap akan menanti mu di sini..
(maaf ayat saya sangat sengal)
biarpun madu-madu ku ada di seluruh dunia..

p/s: walaupun aku punya bukti cinta taklah hebat sangat tapi aku masih tetap akan menyayanginya dan SUPER JUNIOR sampailah aku dah bosan...hahahhaah...

No comments:

Post a Comment