Wednesday, May 19, 2010

kisah si pelik yang kelakar...

kisah si pelik...

okay kisah ini tetang manusia yang lupa diri...
manusia yang perasan bagus serta rasa diri sangat sempurna dan tak pernah buat silap..

ada jugak ya manusia yang jenis macam ni, manusia yang lupa yang dia itu manusia biasa bukan luar biasa yang ada power macam power rangers or masked rider, macam spiderman, batman, or superman ataupun super junior...~eh..eh..tiba-tiba ada group kesukaan pulak~

okay serius balik...
mama aku cakap orang macam tu sebenarnya dah lupa diri, lupa mana asal usul...
tapi aku cakap diorang tak sedar diorang pun tak sempurna..
tapi aku rasa lah kan dua-dua betul. sebab mereka ini pelik. mengutuk orang sesuka hati tapi bila kena kat kepala badan serta otak sendiri tak nak pulak terima kenyataan. lagi satu, diorang ini kelakar gila tahap maksimum kelajuan motorkar sebab sanggup perli-perli orang yang sebab nak orang tu tahu yang mereka tengah perli tapi lupa pasal nak cover malu..hairan bin tak munasabah betul budak-budak pelik ni. ada ke cakap pasal tong sampah kat kedai beli makanan. langsung tak hormat rezeki la..nak perli pun biarlah bertempat kot..agak-agak la weiii....babo kot *babo ialah bahasa korea, kalau nak tahu maksud dia tolong minat kpop or drama korea ya sebab diorang banyak pakai perkataan ini*

dah la malas sebenarnya nak story panjang-panjang pasal si pelik ini. pelik dan naik hairan aku sebab mereka boleh pulak hidup dalam sehari tak perli tak sah. bagi mereka perli-perli orang itu hobi dan makanan agaknya, sebab setiap masa nak aje mulut diorang mengeluarkan kata-kata tak sedap dek teliga dengar dan boleh bikin hati marah. masalahnya orang yang diperli itu tak terbakar tapi orang yang memerli pulak rasa sakit hati. sebab tak mampu buat si yang diperli jadi marah. kelakar lah diorang yang suka memerli ini. kelakar nak mamppppppppppuusssssssss......

pesanan dari budak tak perfect:
lain kali nak cakap orang tengok diri sendiri dulu. aku yang tengah cerita ini dah sedar apa yang aku tulis serta tahu diri ini sangat tak sempurna. aku tak adalah nak perli-perli orang sampai tak tengok tempat. aku ini suka la gak nak perli-perli ni tapi aku perli tak adalah sampai orang lain fikir kelakar..hahahaha...~so annoying sentence~

ini adalah cerita benar campur tukar sedikit sebanyak sebab taknak yang berkenaan terasa hati. ini adalah entry untuk mengingatkan diri saya supaya jangan jumpa lagi orang pelik seperti dia atas. so, kalau sapa-sapa terasalah kan, maafkan saya ya..saya tak sempurna.saya budak baru belajar.

No comments:

Post a Comment