Wednesday, May 12, 2010

bahagia biarpun terluka...

beberapa hari lepas sampailah hari ini aku terasa sangat sakit dengan situasi yang sedang aku hadapi..tapi dalam kesakitan itu aku temui satu perasaan bahagia..bahagia sangat dengan erti kata lain aku tak terbawa rasa sakit itu keluar dengan mudahnya..mungkin kesakitan itu boleh mengajar aku erti dewasa serta boleh mematangkan aku..

mama aku pernah pesan, "biarlah apa orang nak kata pada kita tapi jangan sesekali lakukan pada orang. biarkan mereka bercakap, suatu hari nanti bila mereka penat mereka akan berhenti bercakap." kata-kata itu selalu aku sematkan dalam hati aku. ianya umpama satu semangat untuk aku berdiri dengan gagahnya menghadapi dugaan dariNYA..aku tahu yang ujian ini membuktikan yang DIA sayangkan aku dan ujian ini untuk ingatkan aku yang aku masih ada DIA..
syukur alhamdullilah aku tak pernah lupa pada kebesaranNYA. aku masih ada DIA...

~kata-kata di atas mungkin agak jiwang. maafkan aku sebab sejak kebelakangan ini aku sering jiwang mengenangkan diri yang sepi. jiwa itu adalah sepi dari hati~

thanks a lot to anis, kathy n yang lain-lain sebab sudi dengar semua rintihan hati sepi aku..
koranglah kawan terbaik!!!!!

2 comments:

  1. kte kan kwn..
    msti la kne tlg 1 sme laen..

    ReplyDelete
  2. yap..kita kena selalu ada untuk satu sama lain..
    saranghae anis...hehehee

    ReplyDelete