Friday, February 5, 2010

SUKA-SUKA!!!!!!

dengan suka citanya aku nak cakap kat entri ni...
yang...
aku sangat sayang kat abah dan mama aku....
hehehe....
ini ucapan ikhlas dari anak perempuan bongsu kalian yang manja pelik semacam ni.....


hari ni tanggal 6 februari 2010....
abah belikan aku external hard disk dan anti virus kapeskey(betul ke eja ni?????)
hehehe..sangat-sangat seronok...
so, after this tak payah lah aku simpan all my document or movies
kat dalam laptop travelmate ni lagi...
warna merah hitam menjadi pilihan aku....
akhir-akhir ni suka sangat warna mix red and black...
lagipun warna tu cantik dan look good together what....
dah banyak dah barang-barang aku warna merah hitam
like my sony x C902...my shawl....and other stuff....
suka-suka..(",)



No comments:

Post a Comment