Tuesday, February 16, 2010

NAIK LAGI!!!!!

entry ini adalah untuk meluahkan rasa geram, sakit hati dan benci....


hampir 3 minggu sudah aku berada di rumah ku di kota bharu, kelantan
dan hampir 3 minggu itu jugalah berat badan aku naik berkilo-kilo kilogram...
geramnya, kenapa lah berat badan aku ni sangat-sangat senang naik dan sangat-sangat susah nak turun balik....
lantak kau lah badan malas aku nak fikir sekarang....
esok-esok aku fikir camne nak turun balik berat badan ni...
maybe kena buat perhitungan dengan nasi dan fast food like KFC and sewaktu denganya...
buka sem baru ni, aku nak puasa sebulan berturut-turut...
nak buat tagline kat dapur or kedai pak cik kari SI 21 tu...
KATAKAN TAK NAK PADA NASI!!!!!
pastu boleh buat satu peperangan dengan makanan berat,
macam:

SAYA TAK SUKA NASI!!

SAYA GADUH DENGAN NASI!!!

SAYA TAK NAK MAKAN KFC LAGI!!

SAYA BENCI LEMAK DALAM BADAN SAYA!!


lepas itu, bolehla aku 'mengkayakan' orang-orang yang jual JUSMATE 5...


dan mula-mula memang la bersemangat nak kurus...
tapi lepas tu, dah mula lah perangai lama keluar, M.A.L.A.S
PENYAKIT YANG TAK ADA UBATNYA (kata mama)


OH NO!!!!

No comments:

Post a Comment