Thursday, September 2, 2010

update oh update

assalamualaikum semua...

ni quick update ya...sebab lately ni busy gila, sekarang ni pun aku tengah menyibukkan diri buat nota nak exam CECA esok. okay, kawan aku tanya CECA tu apa, CECA tu shortform untuk Civil Engineering Construction A...dah jelas sekarang????????? harap sudah ya....hehehe...

30/08/2010, kak ngah datang ambik aku kat kolej sebab nak ajak aku pergi shopping esoknya. so, lepas ambik aku, kami pergi uniten untuk ambik kak farah aku pulak. then, kitaorang singgah kat bazar ramadhan di Bangi..wah, berpinar-pinar mata aku tengok banyak gila makanan yang aku suka dan teringin nak makan. last-last aku beli, ikan talapia bakar yang memang menjilat jari sampai kering laa...malam tu, kami pergi uptown kat shah alam, dan malam itu juga aku borong sampai 2 buah beg untuk raya. memang terbaiklah uptown tu sebab bag-bag kat sana memang update gila..semuanya cantik-cantik belaka.


esoknya, 31/08/2010, kami bertolak dari kajang ke jalan TAR tuk shopping dekat pukul 2.30 petang lepas kak ngah kerja. on the way nak masuk KL tak lah jam tapi dah nak masuk area SOGO..mak aiii memang terbaiklah jalan..Jammed yang sesak tapi boleh di selamatkan lagi lah sebab ada polis traffik yang jaga...beli punya beli, dekat 2 rat jugak la aku habis..akhirnya dengan itu, aku dah beli sepasang baju kurung dan sehelai selendang. tapi masih ada persiapan raya aku yang belum lengkap. kasut raya belum ada lagi..so, kak ngah janji nak pergi shopping kat KB pulak bila balik nanti...insyaallah sempat kot shopping kat sana...

1/09/2010...balik kolej, kakngah dan abang ewan yang hantar. so, jimat aku punya duit tambang KTM dan teksi...balik tidur kejap. lepas berbuka saja terus menempatkan diri depan laptop buat assignment Design Principles and Application (DPA). semalaman juga aku tak tidur buat assignment yang macam nak pecah kepala otak sertajiwa raga menjadi kacau...tepat jam 12 tgh hari tadi baru siap dan hantar pukul 3...lepas je hantar assignment kat school, balik terus menempatkan diri kat atas katil, tanpa perlu berkata banyak aku terus terlelap sampailah petang jam 6..keluar pergi bazar beli makanan nak berbuka...

2/09/2010...jam 10.30 malam, mula menempatkan diri depan laptop lagi sekali, dengar lagu-lagu bahasa korea sambil menghafal serta menulis nota untuk exam esok...

3/09/2010...aku ada exam pukul 3.00 petang...wish me luck..okay...
and good luck to all of you too...untuk siapa-siapa yang juga ambik exam mid-term, baik budak kolej ni atau budak kolej lain...hehehe...

okaylah.. selamat bersahur dan semoga hari-hari anda bahagia....

tatatititutu

No comments:

Post a Comment