Monday, September 6, 2010

jangan kacau adik ahhh...

ATTENTION PLEASE!!!..

bukan cerita jepun yang itu okay..

okay, entry sebenarnya bertujuan untuk wish happy birthday to my lovely nephew yang baru je menginjak usia 16 tahun.

HAPPY BIRTHDAY ANGAH!!!!!!!!!



nephew?????? yes..I do have actually 5 nephew and all of them are boys.

diorang ni semua anak sepupu aku. dia anak mak lang aku, kakak abah aku...so, aku yang muda-muda lagi ni dah jadi mak sepupu pada 5 orang budak lelaki.. yang sulung pun beza 2 tahun je dengan aku...actually, aku jarang mengaku yang aku ni mak sepupu tapi lebih kepada kakak..hehehe...biasalah takkan muda-muda dah nak jadi mak sepupu kot...tak mau okay...

okay, cerita pasal angah ni, masa aku berusia 6 ke 7 tahun, dia baru 2/3 tahun la...Satu ketika dulu, kami yang dah besar-besar sikit dari dia ni kacaulah dia dengan tarik seluar dan cubit pipi tembam dia, then dengan automatiknya terkeluarlah ayat "jangan acau adik ahhh" dan kata-kata tu sampai sekarang kitaorang guna untuk usik dia dan muka dia akan jadi merah sebab malu...memang seronok bila cerita kisah yang lalu sampai tak tersedar yang masa berlalu sangat pantas..diam tak diam aku dah dewasa dan mereka pun dah besar panjang...


p/s: mesti kak farah baca ni pun akan tersenyum sebab kak farah yang tarik seluar dia dulu sampai ayat "jangan kacau adik ahh..." tu terkeluar....

~~~~~~~~************~~~~~~~~~~~~**********

see you later..
next entri aku cerita pasal raya plak okay...

to anis: selamat hari raya. awak dah balik, kita duduk kat kolej lagi sebab ada lagi 1 paper..huhuuhu...take care, jumpa lepas raya ya sayang..GeoNill...<<<

No comments:

Post a Comment