Saturday, September 4, 2010

kekasih gelap kami...

assalamualaikum semua...

hehehe..entry sebenarnya saja-saja suka-suki nak post sebenarnya untuk uji tahap kelajuan internet kolej serta selingan untuk aku yang tengah bertungkus lumus siapkan assignment MPA yang stand for Management Principles and Application ni..wah sangat tension buat assignment ni..so, aku post la entry yang menjadi penenang jiwa ni..hehehe..(tak ada kaitan langsung)..

okay seperti tajuk utama di atas...kekasih gelap kami..siapa kami???? kami budak kolej legenda ambik jurusan HnD in Construction..maksudnya budak CE, ARchi, and QS.....

so, mai lah ramai-ramai tengok kami punya kekasih gelap ni...

we start with:

syak dan choi minho (shinee)
ermm..kenapa minho walaupun syak suka ramai lelaki lain..
sebab dia letak gambar minho kat ym dia..
so, aku bet dia sekarang tengah suka kat minho ni..

second with;

cik kathy with kim junsu (2PM)
nama FB dia sampai Stawberi kim junsu..
punyalah setia dengan junsu yang satu..
en. hafiz nak letak mana kathy?????


third with;
yana dan lee minho aka goojunpyo
dia start suka lelaki kacak ini lepas tengok BOF..
punya lah jatuh cinta sampai di ulang BOF tu banyak kali sampai hafal..
semoga kekal bercinta di alam mimpi ya yana...hehehe
tapi how about your mr. F??

next, with;

nisa and nickhun (2PM)..
even nickhun dah kahwin fake dengan orang lain pun
nisa setia je dengan dia..
en. amir tak marah tak apa la kot...hehehe..
by the way, nickhun memang comel..

then, we already know about it ;

meet anis and kyuhyun jung..hehehe..
kyuhyun evil and anis cute...
pasangan serasi sebab ntahlah..
tak tau nak cakap apa..
nak tengok kyuhyun dengan anis lagi klik sini

last but not least, it's me:

donghae and my self, eisya..
actually, dah berpuluh-puluh kali aku cerita pasal lelaki ni..
korang pun dah bosan kan..
tapi ada aku kisah..
aku punya suka la nak post..
hehehe...
walaupun ramai lelaki kacak lain datang,
tapi aku setia dengan dia seorang saja..


okay lah sampai di sini sahaja berita kekasih gelap berkulit cerah kami ini..
lain kali ada cerita kita sambung lagi..

p/s:
my sister sendiri pun dah tersuka dengan super junior and kpop song..
siap post marah-marah manja lagi kat aku di FB..
katanya aku la yang ajar dia dengar lagu suju...malah dia siap download mv suju lagi...
to my sister, welcome to kpop song and suju fanclub...
hehehe...

3 comments: