Sunday, April 25, 2010

~IdaMan HaTi~

hari ini, bangun sahaja dari tidur tiba-tiba teringat kat satu barang yang menjadi pujaan hati. sebab handphone redblackysony saya buat hal, saya teringin nak beli handphone baru sahaja. tapi bila fikir balik rasa macam sayang kat handphone tu. yelah ada sentimental value la katakan.

tapi bila tengok balik kertas iklan yang dapat kat pyramid dulu, macam nak sangat milikki nya..
macam-macam function yang ada, tapi yang paling best boleh update facebook, and ada wifi...


Wahai SAMSUNG CORBY....

ini baru yang biasa sahaja
ada yang lagi bagus dari tu..


ini pulak samsung corby pro..
saya nak yang ni sebab nanti boleh main mesej dengan
QWERTY keypad...

tapi bila check-check balik harga, ya allah, tak mampu saya nak beli sekarang...oklah nanti bila dah ada duit lebih sedikit saya akan penuhi angan-angan nak miliki Si Corby merah ni..

p/s: tak dapat nak cari gambar yang lagi besar. so, gambar yang bersaiz S pon jadilah kan..

No comments:

Post a Comment