Friday, April 16, 2010

tak cari yang lain...

Lihat lah lelaki dibawah ini dan beritahu saya kenapa anda tidak boleh jatuh cinta padanya setiap hari.. senyuman, gelak tawanya, kenakalannya serta kasih sayang dia terhadap kawan-kawan dalam groupnya...saya takkan cari lelaki lain untuk dijadikan sumber ilham. dialah lelaki yang hadir dalam hidup saya sejak beberapa bulan yang lalu, dia menjadi raja dalam hati saya..saya akan terus menyayanginya seumur hidup saya.. ~ayat tak boleh blah~


SEXY FISHY FOREVER LOVE YOU


have a look at this
dia ada kat my dekstop blacky lappy
<3donghae>
you're my angel and whisper softly
i'will love you everyday
~lirik lagu angela by suju~

LUV LETTER: saya tak gila, saya masih waras tapi bila manusia jatuh cinta, dia hilang pertimbangan diri. saya pernah hilang pertimbangan diri sekejap, dan kini saya sedar kewarasan harus di utamakan. saya masih punya pendirian biarpun terleka dengan kegembiraan duniawi..
saya akan tetap menatapnya tapi dia kini bukanlah segalanya..saya akan utamakan pelajaran saya yang kini dalam keadaan nazak ~banyak assignment dan mid-term exam~. biar apa pun kamu di hatiku..

2 comments: