Friday, April 2, 2010

SELENDANG ATAU TUDUNG BAWAL???????

wah...dah masuk bulan empat (4) atau APRIL...dan inilah post entry yang first di bulan ini....
berbalik kepada topik di atas...pilihan untuk menutup kepala atau aurat rambut dari penglihatan bukan muhrim...ayat skema dan berbau alim...

kalau aku, kedua-duanya aku suka tapi aku lebih suka pakai selendang sebab bila pakai selendang, ia menutup pipi tembam serta tidak menampakkan muka bulat seperti tembikai ini...
aku hanya pakai tudung bawal atau tudung lain bila terbit di dalam diri perasaan malas nak pakai lawa-lawa dan malas nak pakai contact lens yang mengambil masa yang agak lama untuk memakainya bila ke kelas...

so, selendang hanya di pakai bila tiba masa yang sesuai dan datang angin melawa dan melaram...
hehehe....
INILAH BEBERAPA CONTOH:

ternyata berjaya menjadikan muka aku nampak
bujur dari bulat seperti bola...

lihatlah muka ini bila memakai tudung bawal...
ternyata pipi tembam tak dapat di sorok lagi...



iklan cap ayam mentega kacang:
esok nak keluar dengan my best buddies...nak pakai baju ape ya???????
~anda juga boleh melihat saya memakai selendang dalam gambar page kat atas ya~

No comments:

Post a Comment