Thursday, March 4, 2010

RINDU

esok pagi aku dah nak balik ke kolej naik bas seorang diri, nasib baik bas pagi kalau malam memang aku dah tak naik dah...ermmm..hari ni tiba-tiba aje aku rindu...rindu pada semua yang ada kat kolej,
first, aku rindu kat bantal - bantal aku yang empuk dan my upin ipin bantal peluk...
second, aku rindu kat tv kecik aku yang kena ketuk setiap kali nak tengok tv3 and tv2..
third, aku rindu kat kipas ruang tamu aku yang selalu pasang volume 5 setiap kali balik kelas...
fourth, aku rindu kat bilik air aku yang di share dengan ana, aku selalu mandi lama-lama bila malam...
fifth, aku rindu kat balkoni rumah yang selalu jadi tempat untuk sidai pakaian.
sixth, aku rindu pada nasi kari pakcik sc21...
seventh, aku rindu nak lepak kat kafe uncle dalam kolej.
eighth, aku rindu kat kawan-kawan aku yang aku sayang kat sana; anis, balqis, yana, nisa, wan, mus, dan ramai lagi la..
nineth, aku rindu nak masak maggi asam laksa aku yang tinggal 3 pack before aku balik hari itu.
tenth, aku rindu nak tido dengan lenanya kat kolej, bangun awal pagi dan pegi kelas.

macam mengarut aje kan list rindu aku ni..
tapi ianya memang rindu yang sangat ikhlas dari aku....

hahahaha...
ketawa sebab rasa kelakar..
dulu bila kat kolej rindu kat rumah di kampung halaman...
tapi bila dah duduk rumah sebulan lebih, mulalah rindukan kolej yang x best tu..
hahaha..kolej best forever cuma adalah something somewhere yang tak best pasal kolej...
hahahaha.....

dah lah malas nak tulis lagi...
nak chow dulu...
tatatititutu....


No comments:

Post a Comment