Thursday, March 18, 2010

BHG 2. WEDDING....

hahaha...
ini adalah sambungan bahagian entry yang lepas...hari ini nak cakap pasal majlis perkahwinan kakak I yang baru-baru ini tu...

nak dijadikan cerita dalam sibuk-sibuk majlis tu dan sebesar-besar papan tanda arah rumah pengantin, ada judak yang tersalah rumah...almaklum lah ramai yang kahwin musim cuti sekolah..kalau tak salah aku ada jugak lah 2 orang tersalah rumah. siap masuk rumah dan masuk bilik jumpa kakak aku lagi, tup-tup keluar balik coz dah salah rumah..tak apalah kak oii memang adat orang kahwin, tetamu tak tahu rumah kat mana, eh..diorang tak tengok kad jemputan ke? main redah rumah je. nasib baik tak makan lagi kalau tak malu dia lagi besar...kami tak kisah pun akak nak makan ke tak, janji ikhlas nak penuhi jemputan perkahwinan...hehehehe.....

dalam pada itu, ada gak lah yang membuatkan hati aku nak marah, ada lah sedara mara aku buat bear kesayangan aku macam bantal peluk anak dia. ambik dah lah tak bagi tahu, pakai redah aje..nak marah pun tak guna..last-last Mr.BOBO kesayangan aku itu dah terkena kek asing yang warna kuning kat kaki kanan dia..kesian Mr.BOBO, dah kotor...huuhuhuhu...
lain kali aku nak sorok aje barang-barang aku dalam peti besi keramat..tak ada sape-sape boleh ambik sesuka hati lagi...dah tahu perangai aku jenis yang tak boleh di usik barang, buat jugak...

oklah dah malas nak membebel pasal kejadian hari itu...
nak tengok lah kakak saya yang cantik bila di make upkan dengan begitu rupa...jangan jatuh cinta..dia abang ewan punya...Iman, anak sepupu aku selalu cakap yang kakak aku cantik dari hari dia nikah sampai hari nak hantar ke rumah pihak lelaki...



p/s: kakak aku kahwin umur 23 tahun. kejap lagi kak farah aku pulak umur berapa lah ye..aku nak kahwin dalam 10 tahun lagi. hahaha...aku nak kejar ijazah, master dan phd dulu..baru boleh kahwin..sebab calon aku kena high level sama dengan aku...poyo gila minah ni...

No comments:

Post a Comment